Putkien ja säiliöiden kelauskoneet

Lyhyt kuvaus:

Sarjaisia ​​lasikuituputkikelaimia käytetään lasikuituputkien valmistukseen DN50m - DN4000mm, hiekalla tai ilman.

Sarjaisia ​​lasikuitutankkereita käytetään pääasiassa lasikuitutankien ja astioiden valmistukseen ja valmistukseen, joiden halkaisija on välillä DN500mm - DN25000mm.

Tuotetiedot

Tuotetunnisteet

Lasikuituputken (tai lasikuitulaastin) täydellinen tuotantolinja:

Halkaisija 50 - 200 mm250–2500 mm

2600 - 4000 mm

Pituus 6 m tai 12 m Paine Max. 35 bar standardi AWWA C950, ASTM D3754, BS5480 Ohjausohjelma Digitaalinen servo Ohjaustila Automaattinen / puoliautomaattinen / manuaalinen Käämityskulma 15 ° - 90 ° Hehkulangan syöttönopeus Max. 90m / min Hehkulangan vuorauksen tarkkuus 0.2mm Niveltyyppi Kello ja tappi, laippa, kartio, lukitusavain, takapäänivel

Putkikoneet ovat pääosin:

Materiaalinsyöttölaitteet 1 sarja tarvittava
Liner-levityslaitteet 1 sarja tarvittava
Käämityskone 1 sarja tarvittava
Kovetuskone 4 sarjaa Pakollinen (määrä on valinnainen)
Leikkaus- ja hiomakone 1 sarja tarvittava
Uuttamiskone 1 sarja tarvittava
Hydraulinen painetesteri 1 sarja Valinnainen
Piipputangot Paljon Määrä ja erittely ovat valinnaisia
Muotit putkien liitososiin Paljon Määrä ja erittely ovat valinnaisia

Lasikuitutankin täydellinen tuotantolinja

Halkaisija 500 - 4000 mm4 000–12 000 mm

12000 - 20000 mm

Pituus 12m tai vähemmän tilavuus Max. 5000m3 Paine Max. 12 bar standardi ASTM 3299, ASME RTP-1, BS4994 Ohjausohjelma Digitaalinen servo Ohjaustila Automaattinen / puoliautomaattinen / manuaalinen Käämityskulma 15 ° - 90 ° Hehkulangan syöttönopeus Max. 90m / min Hehkulangan vuorauksen tarkkuus 1mm Säiliön tyyppi Pysty, vaaka, kartio

Hehkulankoille on ominaista käämityslinjan korkea tarkkuus, korkea tuottavuus, alhainen energiankulutus, helppo asentaa, säätää ja ylläpitää. Ne omaksuvat teollisen tietokoneohjauksen, joten käyttö ja käyttö ovat erittäin käteviä.

Jrain on lasikuitualan ammattimainen valmistaja monien vuosien ajan, joten tiedämme erittäin hyvin koneiden ja tuotteiden lisäksi myös materiaalien valinnan, laadunvalvonnan jne. Voimme tarjota kaikki tarvitsemasi yksityiskohtaiset tiedot. Tervetuloa ottamaan yhteyttä meihin ammattimaisten ratkaisujen löytämiseksi.

Kuva

20191204183860966096_副本
20191204183986368636_副本
DSC01796_副本_副本